"Being no poet, having no fame, Permit me just to sign my name" - Maria Callas

fredag 25 mars 2011

24. (take it day by day)



DAGENS VILL HA: självdiciplin, som vanligt

DAGENS KLÄDSEL: pyjamas med en anti-kärnkrafts-pin på och tofflor

DAGENS MUSIKSTIL: soul, blues och pop

DAGENS SPELLISTA: den här, som alltid är väldigt bra, eftersom jag ständigt byter ut, tar bort och lägger till musik. den speglar vad jag lyssnar på för tillfället liksom.

DAGENS PLATS: i soffan, utslagen med datorn i knäet och soul i hörlurarna.

DAGENS ARBETE: sammanfattning av EU:s politik kring livsmedelssäkerhet.

DAGENS ORD: harmoniserad.

DAGENS BOK: EU:s Vitbok om livsmedelssäkerhet, alternativt Christopher Isherwoods Farväl till Berlin

DAGENS DUMMASTE: min snoriga näsa och mitt sega huvud.

DAGENS SJUKA: förkyld.

DAGENS FUNDERING: försvarshögskolan?

DAGENS FAVORIT: min spellista! bara att sätta på shuffle och njuta.

DAGENS ROLIGASTE: spontana aborter.

DAGENS UTTRYCK: spontan abort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar