"Being no poet, having no fame, Permit me just to sign my name" - Maria Callas

onsdag 21 november 2012

45. (sluta uppdatera din blogg så ofta, jag går in på den tio gånger om dagen)

ska söka jobb och plocka undan på golvet och ta hand om min kropp och ta mig till gymmet och läsa mer än förut och träffa mina vänner. men alltid är det en anledning till att inget händer, för så är det alltid, med all sortens distraktioner i vägen. allt är som innan jag åkte härifrån och jag har nästan glömt att jag varit borta över huvud taget. det var bara en ögonblick, bokstavligen.
och jag gråter och är sur och orkar inget annat än att ligga ner i halvmörker och så fryser jag eller svettas och ORKAR INTE eller VILL INTE. allt är precis som det alltid varit och jag hatar den delen av mitt liv.

men idag var jag glad på riktigt. så någonstans där tror jag det finns något viktigt att bygga vidare på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar