"Being no poet, having no fame, Permit me just to sign my name" - Maria Callas

fredag 31 januari 2014

4. (nostalgia's for geeks)

jag och mina tjejer gick och såg en film om män som tar sig själv på största allvar och skapade något nytt. det första jag sa när ljuset tändes var "where's the chicks?"
nu är det vi som tar över världen, det är vi som ses för kreativitetens skull, vi som lämnar kritiken i skolan, vi som lyfter varandra, vi som det kommer göras film om i framtiden. det börjar här.
mitt största mål i livet är att skapa något som lever längre än jag. gör jag det vill jag ha mina tjejer vid min sida.



annars då?
saknar något/någon jag aldrig haft, försöker spetsa mina drömmar, drar efter andan, vill ha sex, äter godis, tappar bort mitt ciggpaket och blir frustrerad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar