"Being no poet, having no fame, Permit me just to sign my name" - Maria Callas

söndag 2 juni 2013

26. (Ung Vänsters 46:e kongress)

i Linköping lyste solen nästan hela tiden. på natten också.
vi kan se det här inlägget som en kärleksförklaring till mitt älskade förbund. jag vore någon annan utan er.
på bild här finns några av de finaste människorna i mitt liv. några av dem har inspirerat mig till stordåd eller stöttat mig genom tyngre tider.

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

systerskap + klasskamp = sant

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar