"Being no poet, having no fame, Permit me just to sign my name" - Maria Callas

tisdag 8 mars 2011

20. (till intresseklubben, mitt ego och mina beundrare)

Fyra tv-program jag tittar på:
Skins(fast på datorn)
Klass 9A
Gynekologen i Askim
Dom kallar oss artister

Fyra saker jag gjort idag:
Jag lät en man och en kvinna pilla med mitt underliv, det gjorde lite ont
Jag impulsköpte en bra bok på rean
Jag kände byxorna fladdra kring benen i den starka blåsten
Jag var inspirerad och gjorde inte något åt det

Fyra saker jag längtar efter:
Att har gjort alla rester så att jag är redo att ta studenten
Ta studenten så att jag kan rymma
Rymma så att jag kan gömma mig för mig själv
Gömma mig själv så att jag kan hitta mig igen
(och ja, Berlinresan också)

Fyra saker på önskelistan:
Självdiciplin
En fin lägenhet
Ett par Litas av Jeffrey Campbell (ingen konstig pälsvariant dock)
En kavaljer till studentbalen

Fyra saker som jag avskyr:
Trångsynthet
Finnar
Känslan av att inte räcka till
Stress

snott av ellen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar