"Being no poet, having no fame, Permit me just to sign my name" - Maria Callas

torsdag 2 september 2010

21. (sommarens sista dagar)

åh herregud vad jag bloggar uselt: sällan, och när det väl händer så är inläggen dåliga.
men här ska sommarens stora händelser granskas under lupp. först tar vi det som hände sist. jag snackar om festivalen som för tredje året i rad fick avsluta min sommar: underbara POPAGANDA.
jag såg en massa fina band, de som lämnat djupast avtryck är otroliga Belle & Sebastian, superproffsiga Robyn och efterlängtade Shout Out Louds. jag drack en en massa alkohol, fick ett par nikotinkickar, dansade med underbara vänner, hälsade på fina bloggläsare(förlåt om jag inte var trevlig nog), njöt av pop, köpte två(!!!??) hamburgare till priset av en, frös, spillde öl, åkte tunnelbana och sov under mitt favorittäcke i hela världen. nu följer lite obligatoriska bilder(jag är ju bara en jävla bloggare precis som alla andra)ella och pontus och en på mig.















och eftersom jag, trots att det kanske inte syns, är en modenörd så gjorde jag ett sånthära inspirationsinlägg här. kunde ju inte låta bli liksom.

1 kommentar: