"Being no poet, having no fame, Permit me just to sign my name" - Maria Callas

lördag 14 mars 2015

3. (lately I found myself thinking)

snodde en lista från Sandra. att undvika plugget blir liksom lite roligare då. 
Min senaste pinnade bild på Pinterest:










dessa briljanta och supersnygga människor
Mitt senaste inkommande sms:
”Vi åker från Rådmansgatan nu" från Julia igår innan jag mötte upp gänget och bjöd på champagne
Mitt senaste inkommande whatsapp:
”Kul, ses vi entrén” från en man jag inte är helt säker på vad han heter.
Mitt senaste skickade mail:
”varsågod” och en bifogad filmfil. 
Min senaste klarade bana på candy crush:
461. Har inget liv. 
Mitt senaste telefonsamtal:
Pratade med Cecilia igår en sväng när vi båda ondgjorde oss över att vi inte kommer kunna sitta på biblioteket som planerat idag. 
Min senaste seriebesatthet:Modern Family till varje måltid.
Mitt senaste skickade facebookmeddelande:
”Ja, när jag ber om det″ till min mammas assistent.
Min senaste nedladdade app:
ICAs hälsorabatt. Om man rör på sig får man rabatt på vissa varor??
Min senaste att följa på Instagram:
@makeupbybrandes - bästa Amandas nya sminkkonto. Följ!
Min senaste nya blogg att följa:
Denna, med massa vegansk inspiration
Min senaste sedda film/dokumentär/serie på Netflix:
Såg början på Secrets of the code, den var av förväntad (icke-)kvalité. 
Min senaste bild att bli taggad i på Facebook:

Denna av självaste Ung Vänster. Från januari och veckokursen. Ler 50 % för att jag bli fotograferad och 50 % för att jag chattade med en man jag var kär i.
Min senaste spelade låt på Spotify:
Lady Gaga - Donatella

1 kommentar: