"Being no poet, having no fame, Permit me just to sign my name" - Maria Callas

lördag 8 september 2012

39. (it's been a long time, but I'm back in town)

ursäkta min frånvaro, men har haft fullt upp med att städa mitt rum, köa kalla nätter för två Gagakonserter, stått längst fram på båda, sett vänner bli uppdragna på scenen och få gå backstage, haft magisk ögonkontakt med drottningen själv, fått nya vänner, kastat upp en Pippidocka på scenen(kolla här hur det gick med den), sett hur dockan sedan blivit omnämd i de båda stora kvällstidningarna, tagit flyget till Amsterdam, blivit mött av min bästa vän med utsträckta armar, hängt vid kanaler och parker, rökt på, sovit hos en man som mediterar skrikande i en timme innan kvällsmaten varje dag, liftat Amsterdam-Hannover-Berlin och på det sättet träffat de mest intressanta människor och gått på Berlin Festival och sett bland annat The Killers och Grimes.

så jag hoppas frånvaron känns berättigad.

(lyssna på mig i radio här och här)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar