"Being no poet, having no fame, Permit me just to sign my name" - Maria Callas

tisdag 10 april 2012

16. (here's my number, so call me maybe?)




studerar. vilket mesverb.
tänker tillbaka. skattar mig själv lycklig. tänker att det var tur att jag valde att gå ut och klubba själv i lördags. annars hade jag inte fått skaka rumpan till sheisse med nyfunna vänner, inte blivit flörtad med av en butch i baren, inte fått spana på tjejer som det mest naturliga aktiviteten i världen. jag hade framför allt inte fått känna mig ung och fri. jag hade inte fått smyghångla med en underbar anna, hade inte fått följa med henne hem och suttit och pratat i en timme tills vi somnade i en hög. hade inte fått vakna och klivit ut ur porten, ut direkt på medborgarplatsen. hade inte tagit tunnelbanan hem och landat i min egen säng klockan halv sju. hade inte fått ett fint sms som avslutades puss.
första gången på flatklubb och definitivt inte sista.
i'm a free bitch, baby.

animated gif maker

2 kommentarer: