"Being no poet, having no fame, Permit me just to sign my name" - Maria Callas

söndag 26 februari 2012

11. (för att hjälpa mig ta mig genom min situation)

åkte till gävle och sen sandviken. kramades med mina älskade fjantar. hade min främsta matupplevelse någonsin, blev full, spydde, dansade, flörtade, trivdes.

veckan efter:
svirade på stan med orden. lämnade mig själv på en gråtmild perrong och tåget åt fel håll(med flit). tog alla chanser och försöker så frön, hoppas bara så innerligt att ingen annan skördar.

träffade och hängde med en person med ett stjärnstoppsleende som log mot bara mig. jag kände mig som fjorton när jag vattnade.

efter att ha sett på skins skriker jag lågt på bristoldialekt och låtsas att allt skiter sig för mig med. säsong 6 nu och jag hoppas det aldrig tar slut, för jag kommer alltid att bära på en önskan att vara en destruktiv tonåring.

dricker vatten och tycker att det är gott. men kanske är det för att jag läst för många hälsobloggar och för många tidningar med naturliga skönheter som pratar om vatten som ett skönhetsknep. röda märken på magen och självförtroendet någonstans på mitten kör jag vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar