"Being no poet, having no fame, Permit me just to sign my name" - Maria Callas

tisdag 21 juni 2011

48. (vi räknar dagar, vi räknar år, tiden den går)

kryssar i "jobb utan krav på erfarenhet", väljer "stockholms län" i rullmenyn. jag skriver personliga brev på så löpande band att de knappast blir personliga.
lyssar på min just nu-spellista timmar i sträck. blandar låtarna, lägger till och tar bort. målar naglarna i förra årets färg. dagarna tickar ner, snabbare än jag egentligen vill erkänna.
läser en bok av annie leibovitz, imponeras och inspireras.
jag gick över en mil igår, i solsken och regn. bara kallvatten i duschen, men idag tänker jag duscha ändå. ska ju träffa en fin person i gröngräset i sandviken. vill man vara fin får man lida pin, i det här fallet så är pin = kallvatten.


jobb utan krav på erfarenhet i stockholms län.
jobb utan krav på erfarenhet i stockholms län.
jobb utan krav på erfarenhet i stockholms län.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar