"Being no poet, having no fame, Permit me just to sign my name" - Maria Callas

söndag 27 mars 2011

25. (chatthistorik från 2008)

på den tiden jag var mig själv fast egentligen inte alls.


jag säger:

när ska vi bli ihop då?

han säger:

haha,

han säger:

nu?

jag säger:

haha. frågar du chans på mig nu?

han säger:

ja (A)

jag säger:

det här är det största ögonblicket i mitt liv. hah

han säger:

Nice! haha, fy fan

jag säger:

nej det är det inte faktiskt

jag säger:

men lite småtrevligt.

han säger:

i see, jag tar tillbaks det..

j. säger:

meh. var jag för seg med att säga ja?

han säger:

Det är alltid killen som tar "första steget" ,.

jag säger:

jag vet.

han säger:

äh skitsamma!

han säger:

nu är vi tillsammans..

jag säger:

okej.

han säger:

bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar