"Being no poet, having no fame, Permit me just to sign my name" - Maria Callas

tisdag 15 juni 2010

5. (typografi)

varför tänkte jag någon gång att du, min vän, inte kan något om skönhet?
när du senare visar dig innehålla mer skönhet än jag någonsin trott.
varför tänkte jag någonsin att man får uppskattning tillbaka om man ger sig själv rakt ut?
när det ju är ren lögn.

jag håller fast vi minnet av någon annan bredvid mig i min säng.
vad sa du?
jaha. äsch, det var visst bara en dröm.

sådant jag inte riktigt kan hantera:
slingrande, politiska begrepp(främst kommunistiska sådana), mina egna arbetsuppgifter, filosofiska begrepp
sådant jag kan hantera bra:
erektioner, tårar

(från och med nu ska ni aldrig kräva att jag ska förklara det som står i min blogg. jag måste få skriva så att andra kan läsa, men jag vill inte behöva stå till svars för det också.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar