"Being no poet, having no fame, Permit me just to sign my name" - Maria Callas

söndag 30 maj 2010

(i gotta get smart)

idag åker jag och byter dagen-efter-oro mot piller.

då kan jag säkert släppa lite saker också. det är ju så lätt att romantisera ett sjuttiotalsinspirerat lakan(och det som händer under det), viskningar och uttalanden. jag kan citera en massa här i bloggen. borde jag det? vad i mig är det som får mig att vilja berätta precis allt jag minns?
har jag blivit precis den där uppmärksamhets- och bekräftelsetörstande tjejen jag var rädd för att bli?

jag är så trött på mig själv. igår skakade jag och tröståt popcorn. imorgon hoppas jag att magontet har släppt

idag har jag rensat i mitt rum. kanske för att det ska ge en bättre bild av den jag är idag. enligt mitt rum är jag nu vuxnare och tommare. jag håller nästan med det.

(och jag gillade varje sekund)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar