"Being no poet, having no fame, Permit me just to sign my name" - Maria Callas

torsdag 4 mars 2010

det där med att ha en garderob full med kläder men fortfarande inget att ta på sig



hej gud/tomten/någon vänlig människa!
idag vill jag:
...se ut som den här tjejen. eller i alla fall vara jävligt vacker, typ slippa finnarna för en dag.
...att han(gud vet vem jag menar) ska kyssa mig. för jag är inte så bra på sånt. att kyssa folk alltså.
...att allt inte ska bli så fel hela tiden.
...kunna en massa om politik. så jag kan bräcka alla ung vänster-människor som är så jävla smarta hela tiden.

i vardagsrummet snurrar den här skivan i skivspelaren.
jag har bestämt en outfit till på fredag.
nu ska jag utfärda en:
VARNING FÖR FÖRÄLSKELSE
det kan orsaka magont, illamående, ångest, blyghet, oväntad fysisk kontakt med fel personer, fnitter, brist på självförtroende, naiva tankar och ointelligenta samtal

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar