"Being no poet, having no fame, Permit me just to sign my name" - Maria Callas

torsdag 14 januari 2010

kvadratiskt.

jag har omvärderat vad som är bra fotografi. och jag har återigen blivit beroende av att se på foton på internet och sitta där med ett avundsjukt ont i magen. jag vill ha en ny kamera, en som är svårare än jag begriper, som jag måste lära mig och ha tålamod med. en med objektiv som tillåter mig att ta ljusa, klara bilder. jag vill ha fotosjälvförtroendet tillbaka.
jag kollade genom lite gamla bilder i jakt på något missat gammalt guldkorn. men utan resultat. hittade dock några som förtjänade en ny redigering. här är de.







1 kommentar:

  1. tro mig julia, du fotograferar fint, och dom där höstbilderna från förrförra hösten är ju hur fina som helst, och dom hemma hos dig från sommaren.... du får ta en hel drös nya bilder på teatergruppen i vår :)

    SvaraRadera