"Being no poet, having no fame, Permit me just to sign my name" - Maria Callas

tisdag 22 december 2009

gårdagen.

igår var en enda lång fika med fina människor. det var grubbel, internskämt, tacotallrik, smått förbjudna tankar, en dyr tågresa, filtmys, känsloproblem, termos, hugg i bröstet, en fjällrävenjacka, två nya medlemmar i ung vänster sandviken, cigaretter, skitsnack, te, underkläder, kyla, pop, pepparkakor, tv-serier, charm, sandviken, falun, en bonde på resecentrum och en försenad buss.

hela livet var en fika.

hela livet var en fika.

hela livet var en fika.

hela livet var en fika.

hela livet var en fika.

idag fick jag ett mejl från arvida. vi peppar båda hennes projekt. kanske får jag hjälpa till med det snartsnartsnart.

(jag har förlorat sjukt många läsare. och jag kan hålla med om att min blogg blivit rätt tråkig. jag fotar för lite numera.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar