"Being no poet, having no fame, Permit me just to sign my name" - Maria Callas

måndag 28 december 2009

En låt som...

Florence Valentin.

..har gjort mig glad: Florence Valentin - Spring Ricco
..har gjort mig ledsen: Moneybrother - Bara ett fån gör så mot sig själv
..jag vill dansa till: Justice - D.A.N.C.E.
..jag vill dansa ännu mer till: Florence Valentin - Upp på sociala, ner på systemet
..lugnar ner mig: Ebbot Lundberg & Mattias Bärjed - Coming down cold
..jag lyssnar på för att bli pepp: Florence Valentin - Allt dom bygger upp ska vi meja ner
..påminner om gamla tider: Whyte Seeds - Bold as love
..påminner om ångest: Popsicle - Hey Princess
..jag lyssnar väldigt mycket på just nu: Hets - Gud va bra
..är väldigt, väldigt bra: Moneybrother - They're building walls around us
..lyssnas på i ilska: The Hives - Tick Tick Boom
..jag lyssnar på när jag är kreativ: Detektivbyrån - Kärlekens alla färjor
..påminner om sommardagar: Parken - Jag har varit vilsen, Lisa
..påminner om våren: Vapnet - Kalla mig
..påminner om vintern: The Hives & Cyndi Lauper - A christmas duel
..påminner om en bra film: Yann Tiersen - La Noyée
..påminner om staden jag tycker om: Peter Jöback - Stockholm i natt
..jag lyssnade på när jag var 13: Helen Sjöholm - Come give me love
..jag lyssnade på när jag var 15: The Ark - Ain't to proud to bow
..jag lyssnade på när jag var 16: Dexys Midnight Runners - Come on Eileen
..jag lyssnar på just precis nu: Johnossi - Man must dance


Florence Valentin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar