"Being no poet, having no fame, Permit me just to sign my name" - Maria Callas

söndag 1 november 2009

sista dagen på lovet.

day 64.
Idomin på läpparna och nagelbanden, dålig film på tv.
Idag har jag kommit på att jag har något arbete jag borde göra i alla teoretiska ämnen jag har i skolan(om vi bortser från matten och det gör vi), jag har också kommit på att min hemliga dröm är att ha en uppskattad modeblogg på devote.se där jag lägger upp bilder på mina take away-muggar. Jag har skämts lite över min ytliga dröm.
Och ja.. sen har jag druckit te, skrivit lite manus och satt upp min signerade låtlista också. Helt onödigt.
today.

1 kommentar:

  1. ja, jag tycker om din blogg.
    den är fin!
    ibland önskar jag att jag var lika kreativ.
    men det är jag inte.

    (tinnitus på bilddagboken förövrigt)

    SvaraRadera