"Being no poet, having no fame, Permit me just to sign my name" - Maria Callas

lördag 7 november 2009

det är töntigt med solglasögon inomhus.

det här huset skrämmer verkligen vettet ur mig. jag går runt och är livrädd ibland. snälla ge mig en tvåa i hornstull istället, så löser sig allt.
idag har jag inte varit utanför huset, utan suttit mestadels framför datorn(standardlördag). men jag har faktiskt skrivit klart hela första frågan(om olika personer i romarriket) på historiaarbetet. detta gjorde mig väldigt motiverad, men då upptäckte jag att jag slarvat bort frågepappret och alltså inte kan fortsätta. där någonstans tappade jag motivationen och nu kollar jag på lägenheter istället. suck. varför är det alltid såhär?
dagens musik är mezzobell, den vackra, underbara. lyssna.
day 69.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar