"Being no poet, having no fame, Permit me just to sign my name" - Maria Callas

fredag 9 oktober 2009

navid modiri och london.

day 51.
jag duschade för länge så bussen gick när jag hade handduken i håret. så nu sitter jag här och dösurfar och lyssnar på navid modiri och hans gudar. himlen lär inte hålla det emot dig baby. och ibland lyssnar jag på hi, my name is basshunter litsen to my new album, it's quite good actually och jag skulle kunna spy på hans röst. jag vill höra navid för fan, inte dig. och prata svenska.
jag funderar på hur fint det skulle vara att flytta till london några månader om några år. bara vara ensam och promenera, fika, skriva. kanske läsa en universitetskurs på distans. då kan jag sitta med min dator och se ut på en regnig storstad där ingen känner mig. i've got no party to go to. och så lär jag mig något, både från kursen men också om mig själv. någonstans bland all asfalt kanske jag lär mig att uppskatta allt hemma i sverige och när jag kommer tillbaka har alla saknat mig och jag älskar mina vänner. det vore fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar