"Being no poet, having no fame, Permit me just to sign my name" - Maria Callas

måndag 19 oktober 2009

AO.

Vad är det med honom?
Alltså, allvarligt. Vad är det med honom?
Han är den enda människa som är så snygg så att det känns i hela min kropp. När jag går förbi honom. Som en våg av...snygghet. Inte kärlek, jag är inte förälskad, been there done that. Han är bara snygg.
Han är inte den jag skulle beskriva om jag skulle beskriva en snygg person, inte alls. Men ändå känns det i hela kroppen när jag ser honom. Skrattretande och jag fattar inte varför.
Vad det är med honom.
Egentligen är han ju både arrogant och smörig i sin utstrålning och sedan när blev det attraktivt?
Fast. Han är inte attraktiv. Bara snygg, så att det känns. Snygg snyggare snyggast.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar